Ανατράπηκαν τα πρόχειρα σχέδια Βούρου για υπόγειο χώρο στάθμευσης στο “Τρίγωνο”;

Ένα έργο για το οποίο δεν έγινε κανένας διάλογος και δεν τεκμηριώθηκε επιστημονικά η αναγκαιότητα και η χωροθέτηση του καθίσταται επισφαλές μετά την απόφαση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για σταθμό πλησίον του γηπέδου της ΑΕΚ

37

Δεν χρειάστηκε παρά δυόμιση μήνες μόνο για να αποδειχθεί στην πράξη  η προχειρότητα στους σχεδιασμούς της διοίκησης Βούρου για σημαντικά έργα στην πόλη μας, όπως ο υπόγειος σταθμός στάθμευσης στο Πάρκο Μικρασιατών .

Αιτία της αποκάλυψης αυτής είναι η πριν λίγες μέρες δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΡΟ ΑΕ ότι άρχισε ο σχεδιασμός της επέκτασης της γραμμής 4 από το Άλσος Βεΐκου μέχρι την Πετρούπολη με έναν από τους ενδιάμεσους σταθμούς να τοποθετείται πλησίον του γηπέδου της ΑΕΚ, χωρίς να κάνει αναφορά σε συγκεκριμένο σημείο αλλά είναι προφανές ότι τις περισσότερες πιθανότητες έχει η περιοχή του Πάρκου Μικρασιατών (Τρίγωνο).

Ο Δήμος με την απόφαση 90/14.04.2021 ( ΑΔΑ: 6ΣΔΝ46ΜΩ0Ι-ΝΗ3) της Οικονομικής επιτροπής είχε αποφασίσει κατά πλειοψηφία 6/2 την υποβολή πρότασης στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» για χρηματοδότηση σχετικής μελέτης ΜΕ ΤΊΤΛΟ «Μελέτη υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων στο Ο.Τ. 132α» ΑΜ. 46/2021 προϋπολογισμού 738.355,94€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Η απόφαση αυτή ήταν ορθή διατύπωση της προηγούμενης απόφασης 85/2021.

Τα μέλη της αντιπολίτευσης Ν. Σερετάκης και Δ. Εμμανουήλ που μειοψήφησαν δήλωσαν, μεταξύ των άλλων, ότι με το συγκεκριμένο έργο ένας χώρος πρασίνου διατίθεται για επιχειρηματικές δράσεις, δεν διασφαλίζεται ο προσφυγικός οικισμός και εξυπηρετείται το γήπεδο της ΑΕΚ.

Η προχειρότητα στην αντιμετώπιση τέτοιων μεγάλων θεμάτων χωρίς καμία μελέτη σκοπιμότητας που να δικαιολογεί ένα τέτοιο έργο, χωρίς καν συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο είναι μια διαδικασία που βάζει την πόλη σε πρόσθετους κινδύνους μη βιώσιμης ανάπτυξης. Θυμίζουμε ότι στο πρόγραμμα του συνδυασμού του Γ. Βούρου αναγραφόταν ότι  “Διεκδικούμε την εκμετάλλευση του πάρκινγκ του γηπέδου της ΑΕΚ προς όφελος των δημοτών”, ενδεικτικό παράδειγμα προχειρότητας.

Ωστόσο χλιαρές έως ανύπαρκτες  ήταν οι αντιδράσεις συνολικά από δημοτικούς συμβούλους και παρατάξεις  για το πόσο είναι αναγκαίο ένα τέτοιο έργο και με πια συγκεκριμένη διαδικασία θα πρέπει να επιλεγεί ένας χώρος, ποιες θα είναι οι επιπτώσεις από την προσέλκυση και άλλων ΙΧ στο κέντρο της πόλης. Ήρθε λοιπόν η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ να μας απαλλάξει από τέτοιους «σύνθετους» προβληματισμούς.

Όταν τον Δεκέμβριο του 2020 ο Δήμαρχος Γ. Βούρος και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Σ. Κοσκολέτο  σχεδίαζαν, πρόχειρα από ότι φάνηκε, τα μεγάλα έργα στην Νέα Φιλαδέλφεια Νέα Χαλκηδόνα